Regulamin
Regulamin i
zasady sprzedaży w Sklepie Internetowym
www.e-tonershop.pl
Właścicielem sklepu jest:
ChemiSPACE Dariusz Drozdyk
ChemiSPACE
Krokusów 8
43-365 Wilkowice
e-mail: chemispace@chemispace.pl
e-mail:
dd-print@dd-print.pl
strona www: dd-print.pl
NIP:
PL9372424267
Regon: 242636816
Tel:
503 871 632
I.
Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych
produktów przez sklep internetowy e-tonershop.pl którego właścicielem jest
Dariusz Drozdyk prowadzący działalność gospodarczą
pod firmą ChemiSpace Dariusz Drozdyk
pod numerem NIP PL9372424267 i REGON 242636816 zarejestrowaną pod adresem ChemiSPACE Dariusz Drozdyk, ul.
Krokusów 8, 43-365 Wilkowice. Punkt obsługi klientów mieści się pod adresem: DD-Print ul Wapienna 7
43-300 Bielsko-Biała.
2.
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie pomiędzy
składającym zamówienie w sklepie internetowym e-tonershop.pl a firmą Chemispace Dariusz Drozdyk zwaną
dalej sprzedającym.
Zamówienia na towary oferowane w
sklepie przyjmowane są za pomocą koszyka zakupów znajdującego się na stronie
przez całą dobą.
Przyjmowanie zamówień telefonicznie
odbywa się od godziny 8 do 17.
3.
Każdy klient dokonując zakupu produktów oferowanych przez E-tonershop.pl
obowiązany jest zapoznać się i zaakceptować regulamin sklepu.
II.
Przedmiot sprzedaży
1.
Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie internetowej e-tonershop.pl
oraz oferowane przez Sprzedawcę w ramach działalność na portalu Allegro.pl
2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym oraz na aukcjach na portalu
Allegro.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca zastrzega sobie
prawo do oferowania produktów w cenie promocyjnej
3.
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z
postanowieniami art. 556 oraz 556 1 – 556 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks Cywilny
4.
Ceny produktów występujących na stronie internetowej oraz na portalu allegro.pl
są wyrażone w polskiej walucie oraz zawierają podatek VAT. W skład ceny brutto
nie wchodzą koszty przesyłki.
5.
Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
a) przelewem, przed dostawą towaru na
rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata)
b) za pobraniem, przy odbiorze
przesyłki od kuriera,
c) gotówką, kartą płatniczą lub
kredytową przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu,
d) poprzez serwis PayPal,
Przelewy24, IAI S.A., Dotpay, – po otrzymaniu
potwierdzenia z danego serwisu.
III.
Realizacja zamówienia
1.
Zamówienia na oferowane w sklepie towary przyjmowane są za pomocą koszyka
zakupów znajdującego się stronie internetowej (przyjmowane przez całą dobę)
oraz telefonicznie.
2.
Kupujący oprócz dokonywania zakupów może otrzymywać indywidualne rabaty.
3. Nieprawidłowo
wypełnione formularze nie będą rozpatrywane i realizowane.
4. W
razie wątpliwości zamówienia od nowego Klienta są potwierdzane telefonicznie
lub e-mailowo przez pracownika sklepu.
5.
Zamówienia od stałych Klientów potwierdzane będą wyłącznie drogą elektroniczną
i realizowane natychmiastowo.
6.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15:00, w soboty, niedziele i
święta rozpatrywane będą w kolejnym dniu pracy.
7.
Firma zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o związanym
z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, zostanie mu zaproponowany inny
produkt o identycznych właściwościach lub zostanie poinformowany o braku
możliwości realizacji, wtedy wszystkie wpłaty zostaną zwrócone na wskazane
konto kupującego.
8.
Każde zamówienie może być przez zamawiającego anulowane do czasu, kiedy posiada
ono status "realizowane". Zamówienie można anulować mailowo,
telefonicznie lub przez panel sklepu.
9.
Jeżeli paczka została już wysłana, klient zobowiązany jest ją odebrać, zgodnie
z ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. 2002
nr 144 poz. 1204).
10. W uzasadnionym przypadku,
dla stałych klientów możliwe jest odroczenie płatności.
11. Jeżeli korzystając z formy
płatności "pobranie pocztowe" klient nie pobierze paczki w terminie,
ta możliwość płatności zostanie dla niego zablokowana.
12. Jedynymi dokumentami
zakupu jest Faktura VAT lub paragon.
13. Do każdego zamówienia
doliczane są koszty przesyłki.
14. Firma zastrzega sobie
prawo do realizacji większych zamówień w osobnych partiach.
15. Klient po uiszczeniu
opłaty ma możliwość sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
16. Reklamacje dotyczące
uszkodzeń mechanicznych rozpatrywane będą tylko w momencie odbioru i obecności
spedytora. W takich wypadkach należy spisać protokół reklamacyjny.
IV.
Dostawa
1.
Dostawa zamówionych produktów jest realizowana tylko na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej
2.
Zakupione produkty są dostarczane zgodnie z wolą Klienta za pośrednictwem firmy
kurierskiej do wskazanego przez klienta miejsca.
3. Koszt wysyłki
jest zależny od wybranej firmy kurierskiej oraz sposobu płatności.
4.
Koszt wysyłki jest każdorazowo podany przy konkretnym produkcie.
5.
Klient może odebrać zamówiony towar w sklepie stacjonarnym o adresie DD-Print ul.Wapienna 7 43-300
Bielsko-Biała
6.
Termin realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych . Realizacja może zależeć
od posiadanego na stanie towaru. O wszelkich opóźnieniach w wysyłce ze strony
Sprzedającego klient zostanie poinformowany drogą mailową.
7. W
wypadku gdy Sprzedający nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby
przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych
przez Klienta, Sprzedający może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie
świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz
za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Klienta na piśmie o jego
prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy
na koszt Sprzedającego. W takim wypadku Klient ma prawo odstąpić od umowy w
sposób i na zasadach określonych w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). Zwrot rzeczy następuje wówczas
na koszt Sprzedającego.
8. W
przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu mogących mieć związek z
dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się ich
zgłoszenie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki drogą email lub
telefonicznie
9.
Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku
uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości
przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by
Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki drogą mailową
oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z firmą przewozową.
10. W
przypadku jednego zamówienia złożonego z wielu produktów, co do których
występują różnice w sposobie ich pakowania w szczególności ze względu na
ich gabaryty lub też różnice w zakresie czasu realizacji zamówienia,
Sprzedający może dokonać podziału zamówienia na mniejsze przesyłki. W
opisanej sytuacji koszt dostawy podany Klientowi w podsumowaniu zamówienia nie
zmienia się, lecz zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki. W sytuacji,
gdy anulowana zostanie część zamówienia – niezależnie od przyczyn, korekcie
oraz zwrotowi podlegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane
do anulowanej części zamówienia.
V.
Odstąpienie i zwrot towaru
1.
Konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na sprzedaży wysyłkowej, bez
podania przyczyny, jeżeli w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, zgłosi
chęć odstąpienia od umowy oraz nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia
zwrotu dostarczy towar na adres firmy w stanie nie zmienionym.
2.
Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako
objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta
osobę trzecią inną niż przewoźnik.
3.
Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy można dokonać drogą elektroniczną jak również
telefonicznie.
4.
Wykonanie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest także za pomocą formularza
stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014
r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). Stosowny załącznik dostępny
jest na stronie internetowej: dd.print.pl
5.
Zwrot zostanie przyjęty, jeśli produkt nie nosi śladów używania ani nie został
w żaden sposób uszkodzony, powyższe dotyczy również oryginalnego opakowania.
6.
Produkt zwracany musi być kompletny.
7.
Celem usprawnienia obsługi zwrotu, towar powinien zostać odesłany po otrzymaniu
potwierdzenia od firmy.
8.
Zwrot towarów o wysokiej wartości przyjmujemy firmami kurierskimi, mniej
wartościowe rzeczy (towary do 250 zł) można wysłać za pomocą Poczty Polskiej.
9.
Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu i
odesłać na adres sklepu na swój koszt.
10. Przesyłki wysłane na koszt
sklepu nie będą przyjmowane i będą zwracane nadawcy. Podstawę prawną do zwrotu
przez konsumentów stanowi art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. (dz. U. z
31 marca 2000r.) z uwzględnieniem pojęcia konsument według art. 221 kodeksu
cywilnego.
11. Sklep gwarantuje zwrot
wartości produktu.
12. Pieniądze zwracane są na
konto bankowe wskazane przez zwracającego w terminie do 7 dni roboczych. Jeśli
na zakupiony towar została wystawiona faktura VAT, 7-dniowy termin liczony jest
od daty zwrotu na adres firmy podpisanej przez klienta faktury korygującej.
13. Koszty transportu nie
podlegają zwrotowi.
VI.
Reklamacje
1.
Prawo do reklamacji przysługuje każdemu klientowi, który zawarł umowę sprzedaży
ze Sprzedającym
2.
Usterki techniczne należy zgłaszać telefonicznie lub drogą elektroniczną.
3. W celu
identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje
reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca
się, by w ramach takiej reklamacji wysłał maila z opisem usterki lub przyczyny
reklamacji na adres dd-print@dd-print.pl co pozwoli na przyspieszenie czasu
rozpatrywania zgłoszenia. Po wysłaniu maila, Klient otrzymuje zwrotnie
komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez
Sprzedającego.
4. Po
rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuję wiadomość
elektroniczną zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego oraz
numer zgłoszenia serwisowego.
5.
Towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego
6. W
celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej zaleca się by klient oznaczył
przesyłkę otrzymanym numerem serwisowym lub dołączył do paczki kartkę z
informacjami dotyczącymi przyczyny reklamacji oraz dane z adresem zwrotnym.
Brak numeru opóźni cała procedurę.
7. Po
rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik
ekspertyzy serwisowej.
8.
Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej
towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
9.
Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o
zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww.
terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 14
dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu
Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego
przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1
m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego naliczanej za każdy
miesiąc przechowywania.
10. Większość produktów
oferowanych przez Sprzedawcę posiada gwarancję producenta, importera lub
sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku
gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani
nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
11. W przypadku sprzedaży
towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony
wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i
prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej
odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
VII Ochrona danych osobowych i polityka
prywatności
1. Administratorem danych osobowych
Użytkowników (dalej: „Administrator”) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) jest ChemiSpace Dariusz Drozdyk ul. Krokusów 8, 43-365 Wilkowice nr. NIP PL9372424267 i REGON 242636816.
2 Dane osobowe Kupujących (imię i nazwisko,
adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu) są przetwarzane w celu realizacji
zamówienia i wykonania zawartej z nim umowy sprzedaży, w tym przygotowania i
dostarczenia zamówienia, wystawienia faktury, a także w celu realizacji prawa
odstąpienia do umowy oraz skorzystania z prawa do złożenia reklamacji na
zasadach określonych w Regulaminie.
3. Dane osobowe
Użytkowników, którzy założyli konto na Stronie Sklepu (imię i nazwisko, adres
dostawy, adres e-mail, numer telefonu) są przetwarzane wyłącznie w zakresie
koniecznym do rejestracji i obsługi konta danego Użytkownika na Stronie Sklepu.
4. Użytkownik lub Kupujący
może wyrazić zgodę poprzez akceptację stosownej Klauzuli na wysyłanie mu Newslettera oraz na wysyłanie mu innych informacji
handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną(Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
Udzielenie zgody, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest dobrowolne i niekonieczne
do realizacji złożonego zamówienia.
5. Administrator może
przetwarzać dane osobowe Użytkownika (adres e-mail) w celach marketingowych
jedynie za uprzednią zgodą Użytkownika, wyrażoną za pomocą stosownej Klauzuli. Asministrator może udostępnić takie dane osobowe
Użytkownika osobom trzecim jedynie za uprzednią zgodą Użytkownika wyrażoną za
pomocą stosownej Klauzuli.
6. Podanie danych osobowych
jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji powyżej wskazanych celów, w
tym obsługi konta Użytkownika, dostarczenia zamówienia, wystawienia faktury,
obsługi reklamacji i prawa odstąpienia od umowy. Informacje te są ściśle poufne
i wykorzystywane wyłącznie przez Sprzedającego zgodnie z Polityką Prywatności
7. Dane osobowe przetwarzane
przez Administratora nie będą udostępnianie na rzecz innych podmiotów bez
uprzedniej zgody wyrażonej przez Użytkownika lub Kupującego. Dane osobowe mogą
być udostępnianie podmiotom do tego upoważnionym na podstawie przepisów
prawa.
8. Dane osobowe nie będą przekazywane
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe będą
przechowywane przez okres nie zbędny Dane osobowe będą
przechowywane przez okres niezbędny dla obsługi procesu sprzedaży i obsługi
posprzedażowej.
10. Użytkownik lub Kupujący
posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu, do
wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie.
Skorzystanie z prawa do wycofania zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem
zgody.
11. Użytkownikowi lub
Kupującemu przysługuje prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Użytkownika
lub Kupującego narusza przepisy RODO.
12. Strona wykorzystuje
pliki cookies. Korzystając ze Strony Sklepu
Użytkownik lub Kupujący akceptuje, że w urządzeniu końcowym zostaną
zainstalowane pliki cookies, które umożliwiają
Usługodawcy świadczenie usług. Więcej informacji na temat stosowania plików cookies przez Usługodawcę na Stronie Sklepu można znaleźć w
Polityce Prywatności
VII.
Postanowienia końcowe
1.
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu Klienta nie są uznawane
jako podstawa reklamacji zakupionego towaru.
2.
Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.
543 kodeksu cywilnego.
3.
Wszelkie informacje na temat sprzętu znajdującego się w katalogu sklepu są
zgodne z danymi katalogowymi producentów. Firma zastrzega sobie prawo do
ewentualnych błędów.
4.
Sklep nie oferuje zakupów na próbę i do wypożyczenia testowego.
5. W
sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje
się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
6. Wszystkie
wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i
mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
7.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane
techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być
podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed
podjęciem decyzji o kontakt z pracownikiem sklepu.
8.
Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin